שירותי ייעוץ, התקנה ותחזוקה למתלה הכביסה שלכם

מתקני כביסה מהמקצוענים

קל להקל בחשיבות מתקן הכביסה שלכם- הרי מה הבעיה? הולכים לשוק, קונים חוט, קושרים בין שני עמודים ותולים כביסה… פשוט לא? אז זהו, שלא. חבלי כביסה מאולתרים מתאימים למחנה צופים ולמבנה ארעי יותר מאשר לדירה או בית פרטי מודרני, בהם יש צורך בתכנון נכון של חלל המחיה.

חבלי כביסה מאולתרים ומאיכות נמוכה לרוב יקבלו ,בטן, עם הזמן, יתבלו ואף יותירו משקעי  בלאי ואבק על הבגדים שלכם- וחבל.

מתקני כביסה מאולתרים יבזבזו מקום חשוב ובעל ערך בביתכם, ולעיתים אף יהוו מפגע בטיחותי כאשר בני הבית יתקלו בהם והיו גם מקרים של שריפות בדירות בהן הותקנו מתקנים מאולתרים מעל לגופי חימום או נקודות חשמל.

הידע המקצועי הרב שנצבר בחברת מ. ביירך יכול לעזור לכם לתכנן את מתקן הכביסה האידיאלי, שיהיה חסכוני במקום, בטוח, איכותי ועמיד לאורך שנים.

בנייה והתקנה של מתקני כביסה בבית הלקוח

נשמח לעמוד לשרותכם על מנת להתקין את מתלה הכביסה בביתכם. יש חשיבות רבה להתקנה טובה של המתקן – התקנה לקויה של מתקן הכביסה עשויה לגרום לשפע של תקלות בתפעול השוטף של מתקן הכביסה, לבלאי מהיר של המתקן ואף לפגיעה גופנית.

למשל, באם בחרתם להתקין קרוסלה לחצר או מתקן תליית כביסה מסתובב אחר בעל ציר מרכזי חשוב מאוד לוודא כי העמוד המרכזי עומד יציב ובזוית מדוייקת של 90 מעלות לרצפה, אחרת מנגנון הקרוסלה יישחק מהר ויהיה צורך להחליפו.

דוגמא נוספת – יש להקפיד על קיבוע נכון וחזק של מתקני תליה מתקפלים לקיר עם ברגים מתאימים, וזאת על מנת למנוע מצב בו מתקן כביסה עמוס נתלש מן הקיר ונופל. וישנן עוד דוגמאות רבות.

תחזוקת מתקני כביסה

מתקני כביסה זקוקים לתחזוקה – ניידים או נייחים, בבית או בחוץ, מסתובבים או מתקפלים – ישנם מנגנונים המתבלים ויש צורך לתחזקם או להחליפם, חבל התלייה עצמו מתבלה אחרי מספר שנות שימוש (במיוחד במקרה של חבלי כביסה חיצוניים) וכן הלאה.

חברת מ. ביירך מייצרת מייבאת ומשווקת מוצרים רבים בתחום מתקני הכביסה, לרבות חלפים, גלגלות, חבלים, מנגנונים ממגוון סוגים וכו'. יש לנו את מיטב כלי העבודה והנסיון המקצועי על מנת לוודא שמתקן הכביסה שלכם פועל בצורה אופטימלית וחלקה.

העזרו בנו עוד היום לתיקון ותחזוקה של מתקן תליית הכביסה שלכם. אתם תודו לנו.

צור קשר